Gamla skapelser

Se så fin spets, var hittar man den om inte på Ohlssons. Jag har klippt runt blommorna innan jag sydde fast den. Det var lite pilligt, men blev riktigt nöjd med resultatet. Till klänningen som jag har bild på i headern har jag också använt samma spets, kolla in mer av den här.

Och så en bild där inte håret täcker allt.

Judaskoftan:

Gjorde en lite rolig skärning på den här koftan, syns tyvärr inte så bra på bilderna. Men den slutar med dolda fickor. Har satt fast nitar längs hela skärningen. Nitarna är bortpillade från rea-hårband köpta på Lindex.

Jag kallar mönstret Judas. För när jag har på mig den känner jag mig lite som Rob Halford. Han i Judas Priest ni vet.

Ser ni likheterna?

Kommentarer
kristina säger:

Jag ser en till likhet :-) Men fel färg på mustaschen.

2011-10-28 | 08:17:20
Karin säger:

Vad är det du antyder mor?

2011-10-28 | 19:55:42
Bloggadress: http://jagsyrminaegnaklader.blogg.se/
Kristina säger:

L-G är det jag antyder. Kanske läge för en look-alike igen. Han har ju redan en på Alexander Bard:-)

2011-10-28 | 21:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback