Jag skriver mina egna ord

Ska nog byta namn på bloggen, då jag numera spelar Wordfeud istället för att sy.

Ett litet smakprov på hur det skulle se ut:

Här skriver Marie TEMA, efter lite shufflande kommer jag på RÄTTAR. Men det händer något med uppkopplingen, det verkar inte fungera.

Tillslut går det, 18 poäng. En piss i Nilen, blir svårt att vinna den här matchen.

Här har jag en annan match på gång. Motståndaren skriver VITSIG och får 30 poäng för det. Ställningen är lika så nu är det viktigt att få till ett bra ord. Har ju perfekta bokstäver till det.. DET.

Spännande? Eller ska jag sluta med Wordfeud och börja sy igen?

Kommentarer
Jessica säger:

Det är hemskt beroende. Måste ta bort det från mobilen, man gör ju inget annat :P

2011-09-19 | 23:34:52
Bloggadress: http://www.isthismylife.devote.se
Ida säger:

Haha jag är också fast! Ligger dock hemma i sängen med en lättare hjärnskakning så de är bra att ha något att göra. Fick 140 poäng på fjortis! :)

2011-09-20 | 09:26:19
Bloggadress: http://idanylen.wordpress.com
Anonym säger:

Haha jag är också fast! Ligger dock hemma i sängen med en lättare hjärnskakning så de är bra att ha något att göra. Fick 140 poäng på fjortis! :)

2011-09-20 | 09:31:28
kristina säger:

Återgå till sömnaden, jag känner mej utanför!

2011-09-20 | 16:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback