Mysdressar

Tyget till tröjan hittade jag i stuvlådan på Ohlssons, som vanligt. Byxorna är i velour, och de fastbroderade bokstäverna är utklippta i krossad plysch. Halsringning, ärmslut och benslut är i muddväv. Även detta från jobbet. Trycknapparna har jag köpt storpack på Stoff och Stil. Blir nog att köpa en laddning till, är ju superkul att sy barnkläder.

Och vem tusan är Anton undrar ni ju nu. Det är Maries kollegas son, jag har faktiskt fått en beställning. Även Antons tröja är en stuvbit från jobbet. Byxorna är i joggingtyg och bokstäverna i velour.

Kommentarer
Ida säger:

Jag vill också beställa till Moa och Viggo om det går bra? Moa fyller snart 4-år. Perfekt present till henne som gillar kläder. Moa gillar rosa och viggo grönt. :) kram

2011-09-30 | 16:35:42
Bloggadress: http://idanylen.wordpress.com
Karin säger:

Absolut, skoj! Hoppas hon inte fyller år allt för snart, har för mig att det är i november? Men vi får höras på telefon om storlekar och sådant.

2011-09-30 | 22:11:35
Bloggadress: http://jagsyrminaegnaklader.blogg.se/
Anonym säger:

Hej kan vem som helst beställa❓

Svar: Jadå, det går bra. Just nu är det lite si och så med leveranstiden. Men maila mig vad du tänkt dig [email protected]
Karin Widén

2015-09-04 | 09:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback