Jag känner bandet

Men inte riktigt lika bra som Emelie gör.

Så vi tyckte hon skulle ha en jag-känner-bandet-Wordfeud-mössa.

Och en tejpad vindunk.

Nej vi är inte helt dumma i huvudet, det finns en historia bakom den tejpade vindunken. Jag missade visst den när jag berättade om våra midsommaräventyr sist.

På midsommardagen fick Emelie en halvdrucken vindunk av en tjej hemma hos Alex. Den såg ut att ha hängt med länge redan då, för hela ovansidan var tejpad. I Emelies ägo fick den följa med oss på vagnen som tog oss till Säterdalen. När vi gick in på området väntade dunken snällt kvar på vagnen. På hemresan fick den vara med och festa igen, men när vi gav oss av från vagnen blev dunken kvar. Morgonen efter hittade vi den stackars dunken på gatan, tom. Det var nog tur att den var tejpad och väl förberedd för en hård kväll. För senare visade det sig att den varit med när ett gäng hade disco utanför en bil, (Hedemora ni vet) det finns filmbevis. Och vi har starka misstankar om hur den tagit sig från vagnen.

Det är alltså orginaldunken som syns på bilden.

Tänkte jag skulle lägga upp lite bilder från Emelies kalas. Men det fotades tyvärr inte speciellt mycket under kvällen.

Eller, det finns en miljard liknande bilder som de här. Men det var ju annat folk på festen också. Ida hade lite fler bilder, bland annat från när vi åkte grodan.

Kommentarer
Carolina säger:

Nu hittade jag såklart inte inlägget till klänningen. Vad ska du ha för den då? :)

2012-02-17 | 16:49:07
Bloggadress: http://www.carolajnastankar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback