Vad vore väl en promenad i solen..


Idag är det soffläge som gäller, huvudet är fyllt med snor. Har gått in i syrummet flera gånger, dragit fram lite olika tyger, funderat om de kan bli något.. men inget kommer till mig. Snoret tar all plats.

Ska göra i ordning en skål glass och ha Project Runway-maraton. Då jag är sämst på att se på tv har jag missat alla avsnitt, utom de två sista som gick igår. Kanske jag får lite inspiration av dem. Fast nu är det ju stökigt i syrummet också..

Fy tusan för att vara sjuk. Sist jag var sjuk var sommaren 2010, när vi skulle ner till Stockholm på Sonisphere. Ursäkta gnället, men som sagt, det är ju en "man cold" jag råkat ut för. Inte så mycket syblogg på sistone, mer hund- och förkylningsblogg.

Himla tur Doris är en lathund.

Kommentarer
Johnny Widén säger:

Härliga Dorisbilder! Krya på dig!

2012-02-29 | 21:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback