Nyårsblåsan

Se så gammaldags jag var på nyårsafton. Men det är klart det var ju längesen, ett helt år.

Nej jag ska erkänna. Jag såg så trött och tråkig ut på bilderna. Hade tänkt fota mig i klänningen under kvällen men glömde helt bort det. Så dessa bilder är tagna vid fyra på morgonen när vi kom hem, försökte mig på något slags överdrivet leende. Mindre lyckat. Därför testade jag lite effekter i iPhoto.

Diana däremot, hon blir alltid snygg på bild:

Ni kanske känner igen den? Det skulle först bli en midsommarklänning, det gick sådär. Men ett halvår senare blev det i alla fall någonting. En nyårsklänning.

Jag har använt två Fear of the dark-flaggor, tufft plisserat band vi fått in på jobbet och resår från Stoff och Stil.

Kommentarer
Sabina säger:

Snygg klänning!

2012-01-06 | 11:14:22
Karin säger:

Tack Sabina =) Jag kom på vad du menade att jag sytt av en flagga tidigare, det var ju en kjol av en Fear of the dark-flagga. Den hade jag på mig på after beachen i Åminne, Usch vad jag börjar längta till Gotland och sommar nu..

2012-01-06 | 11:42:17
Bloggadress: http://jagsyrminaegnaklader.blogg.se/
Malin säger:

Säljer du en iron maiden klänning? Jag betalar bra :-) kontakta mig på mailen snarast. Mvh Malin

2013-06-13 | 20:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback