Snillen spekulerar

Nicklas: Visst är det 29 vi fyller i år?
Jag: Nej, 23.
Nicklas: Ha ha, jättekul.
Jag: Jag vet inte hur det är med dig, men jag fyller då bara 23.

Och en fundering om tårtan:

Jessica: Du kan ju baka en tårta med fotografi av dig själv på.
Jag: Äh, då kommer den ju smaka gammalt.

Ja, ni kan säga grattis nu. Idag är det alltså min 23årsdag.


Ibland har man tur, i år infaller min födelsedag på en ledig dag vilken resulterar i:
  • Sovmorgon (med vargen)
  • Skidtur (med vargen)
  • Fikabak (förmodligen under bevakning av vargen)
  • Väsktillverkning (med symaskinen)
  • Fika (med vänner och familj, även där kommer nog vargen blanda sig i)

Kommentarer
Boel säger:

Stort grattis på födelsedagen, hoppas den blir fantastisk!! Det låter så iaf :)



/B

2012-03-14 | 10:44:13
Ida säger:

Grattis grattis! Hoppas din dag varit bra!! Kram

2012-03-14 | 19:44:11
NinaBF säger:

Grattis i efterskott! Hoppas du fick en så skön och fin födelsedag som du ville!

2012-03-15 | 08:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback