Helgen i Stockholm

Alltså den helgen som började förra tisdagen och slutade torsdagen efter.

Vi kör ett litet bildregn, främst till Mia och Elli. Se vad ni missade:

Efter en halvdag med shoppande mötte jag och Marie upp Ida, Eve och...

Sanna

på Harry B James.

Shopping shopping shopping.. Här i Gamla stan. Livrädda för alla duvor. Eller, det kanske bara var jag?

Måste. Sitta. Ute. Och ja, vi frös nästan ihjäl.

Det gäller att tänka på figuren. Beach 2012, med inbyggd badring.

Onsdagens middag var tänkt att intas på Bröderna Olsson, vitlöksrestaurangen. Men nej där var det fullt så vi gick till Imperiet istället och åt husmanskost, lite lyxigare än hemma. Blodpudding för 200 kr, fint värre.

Och som Per skrattade när vi tjejer tog upp våra kameror och fotade maten när den kom in på bordet. Förstår inte varför, det är väl ett fullt normalt beteende?

Grillad halloumi. Gött.

Sedan var vi upp i Skrapan, tog oss en öl och tittade på den regniga utsikten.

Sista dagen tog vi oss ut till Kungens kurva och letade upp Stoff och Stil. Vilket tålamod hon har föresten, Marie. Som stod ut med mig i dragkedjshimlen.

Och hundnörd som man är så går det ju inte att låta bli att fota sådant här:

Jag som tycker det är nog att hålla reda på tre koppel när Donna och Tingy hänger med mig och vargen på promenad. Snacka om att tjejen har koll.

Och Ida hittade sig en kompis på en affär.

En superrolig "helg", tack alla inblandade!

Kommentarer
Ida säger:

Tack själv, det var supermysigt! Måste vi göra om fler gånger!! :) kram

2012-05-05 | 12:49:38
Betts säger:

Åh, den vill jag åka till!

Är det någon busshållplats i närheten av Stoff o Stil? Eller är den alldeles i närheten av Ikea?

2012-06-03 | 14:15:24
Karin säger:

Man hoppar av vid Ikea =)

2012-06-03 | 23:20:59
Bloggadress: http://jagsyrminaegnaklader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback