Machinae Supremacy

Då förra fredagen blev en helkväll med middag på Exotic, fest hos Emelie och Nicke, konsert på Kulturens hus, releasefest på Heroes och kvällsfika på Max. Men inte ett helt vanligt kvällsfika, döm av min förvåning när personalen skruvade upp volymen och hela hamburgerrestaurangen blev som ett disco. Stämningen var euforisk och några av matgästerna ställde sig på borden och dansade till Gangnam style. Är det något de har börjat med på Max, eller var det bara en engångsgrej att personalen var sugen på lite afterwork. Någon som vet?
 
Ja, ni hör ju själv hur jäkla bra de är. Machinae Supremacy alltså, inte Gangnam style.
 
Och nu är det ju faktiskt så, att:
 
Machinae Supremacy igen, inte de som gjort Gangnam style.
 
Så jag fick en t-shirt tidigare, som jag till deras releasefest sydde om, lite:
 
Glömde ta en förebild, men ni vet kanske hur en vanlig t-shirt ser ut?
 
Några klipp och lite nahtband med öljetter i så blev det ett linne istället.
 
Känner ni igen tänket? Kanske för att jag gjorde samma modell som den här gången. 

Kommentarer
Camilla säger:

Ah! Tack för inspirationen!

2012-11-30 | 20:12:06
Bloggadress: http://camillaassyverkstad.blogspot.com/
Erika säger:

Hej!
Du jag tänkte bara kolla en sak med dig. Jag följer din blogg genom Google Reader men inläggen kommer upp bara som korta urdrag av första styckena och inga bilder - så man måste hålla på att klicka sig vidare in på riktiga hemsidan. Så jag undrar om det finns möjlighet att ändra nån inställning på din blogg som gör att läsportaler faktiskt kan typ grabba tag i hela inlägget istället? Typ nåt i din RSS-feed eller så?

//Erika

Svar: Sådärja, nu har jag ändrat så att hela inläggen visas. Tror jag.
Karin Widén

2012-12-03 | 01:10:30
Bloggadress: http://erikaetc.wordpress.com
Erika säger:

Yey! Det funkade! =)

//Glad bloggläsare

Svar: Härligt! Kul att du läser =)
Karin Widén

2012-12-03 | 23:15:17
Bloggadress: http://erikaetc.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback