Paisley 3.0

Gardinring plus stuv är lika med partytopp.

Kommentarer
esther lara säger:

Hej karin, jag har precis hittat din blogg, kul j
Jag bor nara Barcelona i katalonien och har varit i luleaa tvaa gaanger Undrar naer kan du baera en saan top under vinter...
Kram,
Esther

Svar: Hej! Haha, ja man får ha varma kläder ovanpå när man är utomhus!
Karin Widén

2013-01-12 | 19:22:15
Olivia säger:

Hejsan! Skitsnyggt linne! Du har inget mönster på den här? Eller en liten förklaring om hur du gjorde? Jättebra blogg! Ger mig massor av inspiration :)

Svar: Tack, vad roligt att du blir inspirerad! Jag har utgått från ett linne med brottarrygg och gjort om lite, kanske skulle ta och göra en beskrivning på det =)
Karin Widén

2013-01-26 | 11:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback