Grattis vargen!

I år firade vi med frukost under sängen. På frågan om hon ville ha kalas tackade Doris vänligt men bestämt nej. 
 
Vi roade oss med att tappa lite godis under hallbyrån och framåt kvällskvisten tuggade vi lite tuggben.
 
I fjol fyllde hon 12, året innan det 11 och innan det 10. Hon jobbar inte riktigt likadant som jag, efter jag fyllt 20 fyllde jag 21, sedan 22, 23, 24, och 25. Därefter vände det på något märkligt sätt och jag fyllde 24, 23, 22 och 21. Så nu om dryga veckan fyller jag 20, igen.
 
Fast i och för sig, vargen är ju inte uppe i min ålder ännu, det vänder säkert vid 25 för henne också.

Kommentarer
Ida säger:

Grattis Vargen! Selma hälsar. :)

Svar: Tack tack!
Karin Widén

2013-03-04 | 18:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback