Trasig symaskin

Den började faktiskt strula på min födelsedag, tack för den presenten liksom.
 
Har listat ut att det är övertrådsspänningen som är trasig, det fungerar att sy om man håller i tråden lagom hårt när man syr. Och ja, det är lika svårt som det låter. Så det är bara att lämna in eländet på reparation.
 
Tur att jag ska iväg till Levi på skidresa nu i påsk och inte hade tänkt ta med den dit.
 
 
Hoppas på lika bra väder som förra helgen då det blev två vändor ut till Gråsjälören, lördagen per ben och söndagen per långfärdsskridskor. Bjuder på lite bilder därifrån, så ni vet ungefär hur bra jag har det på påsklovet. Om jag nu inte bryter lårbenshalsen förstås. Börjar ju bli dags att oroa sig för sådant nu.

Kommentarer
Mia säger:

Åh vilka härliga bilder=)..Vi gjorde om trippen tid idag med men de blev inte lika långvarigt då de var kalla vindar=)..Hopps ni har de toppen och får fint väder där upp i skogen=)!!

2013-03-29 | 18:55:29
Bloggadress: http://www.miahh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback