Tygbloggen

Nu ni, nu ska här samarbetas med Tygbloggen och Ohlssons tyger!
 
 
Vadå samarbeta med Ohlssons tyger tänker ni ju nu. Är det inte märkligt det där förresten, att jag alltid vet vad ni tänker? Ni tänker ju såklart att jag redan samarbetar med Ohlssons. Och ja, som anställd åt företaget vore det ju rent av dumt att inte samarbeta. Men nu ska samarbetet tas ett steg längre, jag ska nämligen börja sy lite sponsrade grejer som ska läggas upp på tygbloggen. Det ska bli riktigt roligt.
 
Första projektet är redan igång, ni får en liten tjuvkik här innan jag publicerar det färdiga resultatet:
 
 
 
 
 

Kommentarer
Cecilia säger:

Vad kul! Ska bli spännande att se vad det blir!

2013-03-08 | 08:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback