Divan

Före:
 
 
Jag menar alltså inte att Doris är en diva, utan att hon sitter på en divan.
 
Under tiden:
 
 
Jag hade inte limmat fast skumgummit när jag gjorde om tv-bänken till divan första gången. Så den har inte riktigt legat på plats utan flyttat sig i sidled när man suttit på den. Irriterande.
 
Så nu blev det ändring på det. Försökte först med spraylim, men det fungerade inte alls, så det rekommenderar jag absolut inte. Om man inte ska ha det till att sniffa förstås, borde det passa utmärkt till, för det stank lim i hela lägenheten efter mitt försök. Nu vet jag inte om jag bara hade otur när jag valde sort på spraylimmet, men jag tror att det är sista gången jag köper sådant. Har testat det tidigare på andra material med samma resultat.
 
Det fick bli kontaktlim, och nu sitter skumgummit som berget.
 
 
Sedan sydde jag ett nytt överdrag, som av en händelse passar väldigt bra ihop med de nya soffkuddarna
 
Efter:
 
 
 
Ja, och såklart upp med vargen på den, för att bilden ska bli så fin som möjligt.
 
Hon är så snäll som ställer upp på mina fotosessioner.
 
 
En liten stund iallafall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback