Ut med gamla rutor

 
Och in med nya blommor.
 
 
Fick ju in en så fin vaxduk på Ohlssons här om veckan, så det blev dags att byta på bordet i syrummet. Har faktiskt varit dags ganska länge då den gamla varit trasig och fläckig ett bra tag. Men har inte hittat någon fin ersättare förrän nu. Får se om jag kommer sakna rutorna, de har faktiskt varit till hjälp ibland.
 
 
När jag ändå gjorde det passade jag på att måla på ett till lager färg på hutcharna som agerar ben. Därför får bordet allt stå på egna ben i några dagar så att den nymålade ytan inte förstörs.
 
 
Se så fiffig grej jag använde till borttagandet av den gamla. Har man inte en rödögd pojkvän som kan hjälpa till går det lika bra med en skruvmejsel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback