Knäppa dödskallar 2.0

Fick beställning på en dödskalleväska. Superkul. Men nu måste jag erkänna att jag är lite trött på att sy fast knappar. Så trött att nu höjs priset till 1000 kr.
 
Det vore väl inte mer än rätt. Första väskan var nämligen gratis, (ja alltså, jag betalar ju inte mig själv för att sy till mig själv, (blir så bökigt med bokföringen)). Andra väskan kostade 500 kr. Så en tredje borde ju rimligvis kosta 1000 kr. Blir det sedan en fjärde väska, ja då börjar vi ju snacka lönsamhet här.
 
Gjorde även insidan likadan. 
 
Okej, vem försöker jag lura, klart jag syr en till för en femhundring!

Kommentarer
Hockeysmurf - Ja, det ÄR jag säger:

Sjukt snyggt tyg på insidan! :)

Svar: Ja visst är det, 29:-/m på Ohlssons =)
Karin Widén

2013-09-10 | 07:37:24
Bloggadress: http://fibrotankar.wordpress.com
Linnea säger:

Hur stor är väskan? Tar du emot beställningar? Jag söker min drömväska, men hittar den inte och hittar jag den är den svindyr. Du är riktigt duktig!

Svar: Tack ska du ha! Väskans mått är: b25, h25, d8cm. Men går givetvis att få i annan storlek, och du får gärna beställa om du vill =)
Karin Widén

2013-09-17 | 18:14:34
Linnea säger:

Tack för snabbt svar. Vad är det för material du arbetar i? Kan du göra en väska med kortare axelband? Skulle vilja ha en som man kan ha på axeln och inte kors över bröstet.

Svar: Det är fuskskinn, har testat många olika och hittat ett riktigt bra som jag använt till den här väskan. Axelbanden är reglerbara, så det går att ha både på axeln och över bröstet. Men går givetvis att göra det ännu kortare.
Karin Widén

2013-09-18 | 09:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback