Prototyptvå

  
 
Jag tänker såhär, om man kallar de första väskorna man gör av en modell prototyper, så kan man komma undan med att göra fler likadana. Eller hur?
 
 
 
Kommer ni ihåg det här tyget förresten? Är en liknande stuv som jag sydde den här i.
 
 
På den här prototypen provade jag sätta en D-ring i var sida för att kunna fästa ett axelband. Och det visade ju sig bli riktigt lyckat, därför gjorde jag samma sak på den här.
 
      
 
Rosen jag limmat på har jag tagit från ett örhänge, tyckte det blev en lite kul detalj.
 
 
Även denna fick dubbelmönstrat foder.

Kommentarer
Johanna Nilsson säger:

Hej ! Såg att dy syr dina egna väskor .
Jag undrar om du syr väskor till andra , typ en beställning ?
Jag har en väska som jag så gärna vill ha , men den kostar 2300kr och det vill jag inte ge .
Kan man komma i kontakt med dig genom mail eller instagram eller nåt sånt ?
Hör gärna av dig antingen på min mail eller instagram
Mail : [email protected]
Instagram : dalvagen12

Mvh Johanna

2014-08-11 | 20:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback