Nu är hon äntligen här!

 
Det var en långsam liten tös som låg i min mage, hon ville ligga kvar 8 dagar längre än beräknat. (Men ska väl inte klaga, man har ju hört betydligt värre).
 
 
Vi hann leka lite kurragömma i väntan på att det skulle komma igång, jag förlorade varje gång.
 
 
Felicia vägde 3200g och var 47cm lång, hon föddes 150727 klockan 00.32 och jag måste nog säga att det är det vackraste jag någonsin sett. 
 
 
 
Tänk att man inte kan se sig less på henne, här har hon en hemmaskapad kreation som jag inser att jag inte visat upp här än. Förutom mössan.
 
 
På vägen hem från BB provade vi den nya filten (beskrivning här). Jag tror att hennes skeptiska min säger att hon låg och tänkte: "Hur sjutton ska ni lyckas ta hand om mig där hemma?" Jag vet att jag tänkte då så, men hittills har det faktiskt gått bra.
 
 
Om än lite sömnlöst.. Beskrivning på babynestet här.
 
 
Ni som hänger med på instagram @jagsyrminaegnaklader har ju redan sett många av dessa bilder.

Kommentarer
Beatrice säger:

GRATTIS till ert lilla hjärtegryn! Hon är ju helt ljuvlig i sina fina kläder. Bara att konstatera att hon trivdes i sin "etta med kokvrå" :) men hon kommer säkert att njuta av lite större bostad nu när hon har fått smak på det också ;)
Allt gott till er!
Kram

Svar: Tack så mycket Beatrice! Ja jag tror hon trivs ganska bra nu också, bara hon får mat stup i kvarten är hon en riktigt nöjd bebis =) Kram
Karin Widén

2015-08-03 | 08:43:28
Anonym säger:

Grattis till tösen!

Svar: Tack så mycket!
Karin Widén

2015-08-03 | 10:19:55
Maria säger:

Grattis till underverket! Så underbart gullig och en vansinnigt söt min på sista bilden!

Svar: Tack så mycket Maria! Haha ja, en liten pussbild =)
Karin Widén

2015-08-03 | 14:29:47
Bloggadress: http://mariaspyssel.blogspot.se
Ida Kortesmäki säger:

Hon är då helt underbart söt!

Svar: <3
Karin Widén

2015-08-03 | 20:14:53
Hockeysmurf - Ja det ÄR jag! säger:

Jättestort grattis till hela familjen!
Hon är verkligen supersöt! <3

Svar: Tack så mycket! Ja tänk att hon blev så söt ;)
Karin Widén

2015-08-03 | 20:23:15
Bloggadress: http://fibrotankar.wordpress.com
Mia säger:

Grattis! Hon är helt bedårande!

Svar: Tack Mia! Kan inte annat än hålla med =)
Karin Widén

2015-08-05 | 08:17:02
Bloggadress: http://miamaria12.blogspot.se
Emelie säger:

Åh så fin hon är!!! Stort. Grattis till hela familjen!

Svar: Tack så mycket Emelie =)
Karin Widén

2015-08-07 | 19:44:35
Maja säger:

Grattis, så himla söt

Svar: Tack Maja!
Karin Widén

2015-08-16 | 16:21:15
Bloggadress: http://maja-mittlillajag.blogspot.com
Sandra säger:

Grattis grattis till tösen. Jag har precis hittat hit till din blogg. Och jag verkligen älskar dina inlägg om hur du skapar saker. Tänkte fråga om du har några inlägg med hur du skapar mönster till bebisbyxor och bodysar.

Svar: Tack snälla <3 Vad roligt att läsa! Jag har tyvärr inte gjort några beskrivningar på det då jag använt både köpesmönster och ritat av färdiga plagg =)
Karin Widén

2015-11-01 | 11:04:39
Bloggadress: http://xifon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback