Gravidbyxor

Kommer ni ihåg dom här? Då minns ni kanske att jag lovade visa dom andra gravidbyxorna jag sytt. Nu med endast en vecka kvar till BF kände jag att det var dags att fota byxorna medan jag fortfarande har en mage som fyller ut mudden. Lite skillnad på magen också, från när jag fotade jeansen i vecka 23. Men det är alltså sydda i samma modell. Beskivning på mudden hittar ni här.
 
 
 
 
 
Dom här är sydda i strechtwill och med bomullstrikå som mudd. 
 
 
 
 
 
Dom här sydde jag i en tunn bomull med lite elastan i, alldeles för tunn till byxor så efter man har haft dom på nån timme blir dom jättestora. Alltså har jag knappt använt dom. Mudden är av viscosetrikå.
 
 
 
 
Dom här sydde jag först av alla, i ett väldigt strechigt polyestertyg. Har hållit formen jättebra men blivit lite noppiga. Jag hade först vanlig muddväv upptill men tyckte det var klumpigt så jag bytte till bomullstrikå istället. Det blev en klar förbättring och det är nog dom här byxorna jag använt mest av alla.

Kommentarer
Anonym säger:

Hej! Går det att beställa camouflage byxorna av dig? Mvh erika

2017-02-06 | 19:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback