I've got news for you

Bloggen har varit lite lidande på sistone, men jag lovar att jag har en bra anledning..
 
 
 
 
Men nu har faktiskt den värsta tröttheten släppt, så lite har jag allt suttit i syfabriken. Har bland annat sytt mig nya byxor då inga gamla passar längre. Ska fota och lägga upp här snart.
 
Och jag ska verkligen försöka att inte göra den här bloggen till bara en bebis/barnklädesblogg framöver. Får se hur lätt det blir då de flesta syprojekten nu faktiskt kretsar kring den lille rackarungen.

Kommentarer
Hockeysmurf - Ja det ÄR jag! säger:

Åååh! Grattis grattis! :)

Svar: Tack! =)
Karin Widén

2015-03-01 | 20:30:38
Bloggadress: http://fibrotankar.wordpress.com
Beatrice säger:

Men Karin vad underbart! Med alla fina barnkläder som du syr så kommer er lilla "Karl-Astrid" att vara den finaste av finaste ;). Ett hjärtevarmt GRATTIS till er!

Kram Beatrice

Svar: Tusen tack Beatrice! Och tack för namnförslaget, ska höra med Janne vad han tycker om Karl-Astrid ;)
Karin Widén

2015-03-01 | 22:04:13
Maja säger:

grattis, härligt med ett nytt litet liv.

Svar: Tack Maja!
Karin Widén

2015-03-02 | 07:28:01
Bloggadress: http://maja-mittlillajag.blogspot.com
Mia säger:

Stort grattis!!!
Eftersom jag har två barn så har jag inget emot inlägg om barnkläder. Så länge du slänger in nån väska då och då så är jag nöjd :-)

Svar: Tack MIa! Vilken tur, väskor kan jag lova dig att det kommer dyka upp =) Har en på g redan nu, iofs en skötväska... men den går ju att ha till annat också ;)
Karin Widén

2015-03-02 | 12:07:18
Bloggadress: http://miamaria12.blogspot.se
Sara säger:

Grattis!
Brukar inte kommentera, men nu måste jag. Väntar själv min första, och hade exakt samma % samma dag som du la upp bilden. Så jag misstänker att vi har samma bf :) Har följt din blogg slaviskt i några år. Blir roligt att följa din resa!

Svar: Tack! Haha vad roligt! 19/7? Fast jag la nog upp bilden någon dag efter vi fotat den..
Karin Widén

2015-03-04 | 10:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback