Flisans nya byxor



Flisan tjatade till sig ett par nya byxor idag, när hon såg att jag satt och sydde Jolines byxor hon skulle få i fyraårspresent.




Det fick bli lite olika färger, och storlekar.



Storlek 104 och 62.



Detaljerna har jag sytt med overlocken, så det ser ut som coverlocksöm. Sydde runt fickorna och sydde sedan fast dem med raksöm mitt i sömen. Sidsömmarna sydde jag med avigan mot varandra och sedan sydde jag ner dem med en stickning.





Det här med att få en bild där tjejerna har på sig sina nya byxor, det gick ju sådär.

Kommentarer
Hockeysmurf - Ja, det ÄR jag! säger:

Åh vilka coola byxor!

Svar: Tack! Jag tror Felicia känner sig riktigt cool i dem ;)
Karin Widén

2015-11-20 | 07:54:47
Bloggadress: http://fibrotankar.wordpress.com/
Katarina säger:

Jättefina! Love it!

Svar: Tack Katarina! =)
Karin Widén

2015-12-04 | 16:19:02
Bloggadress: http://spetsband.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback