Fler minibyxor

 
 
Felicia fick en så fin Muminbody av farfar och Linda, men vi hade inga matchande byxor. Osis, jag blev tvungen att sy igen.
 
 
 
 
 
 
När jag ändå höll på slängde jag ihop ett par med stjärnor på och en mössa till.
 
Och hej vad tiden går, det här inlägget skrev jag för lääänge sedan, men har missat att publicera det. Nu har Flisan hunnit bli 3 månader och vuxit ur många av sina minibyxor.
 
 
Men hon fortsätter ju såklart att ha hemmasydda kläder, kommer inlägg om dem hon har på sig här så småning om. Är ni otåliga och vill se dem redan nu? Ja då kan ni kika på Instagram @jagsyrminaegnaklader.
 
Jag brukar ju skriva nåt i stil med att jag ska försöka uppdatera oftare, men jag struntar i det den här gången, verkar ju ändå inte kunna hålla vad jag lovar. 

Kommentarer
attgoraengote.blogg.se säger:

Men vilken liten härlig skrutt! Får säga att mumintyget var himla snyggt också!

Svar: Jag kan inte annat än hålla med ;) Ja visst är det fint, dock en köpesbody =)
Karin Widén

2015-11-14 | 20:06:02
Bloggadress: http://attgoraengote.blogg.se/
Sofia säger:

Jätte finna grejer ☺Får man fråga vart du köper dina mönster eller gör du egna?

2016-04-10 | 09:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback