Heltid

Ursäkta frånvaron, men det här med att ta hand om bebis, det är då säkerligen ett heltidsjobb!
 
Men nu sover den lilla, så jag ägnar er lite tid.
 
 
Mycket av det jag sydde när Flisan fortfarande var Fjant, alltså när hon låg i magen var ungefär sju nummer för stort. 
 
 
Så jag blev så illa tvungen att slänga ihop några mindre kläder, stackars mig va.
 
 
Såklart fixade jag en matchande mössa till byxorna.
 
 
Nu är ju det här ett tag sedan, så byxorna är snart urvuxna. Hon har ökat ett kilo i vikt sedan födseln nu, stora flickan. Här ligger hon och stjälper till när jag försöker få ihop fler outfits åt henne. 
 
På Instagram (@jagsyrminaegnaklader) har jag hunnit lägga ut fler nysydda alster, ska jobba på att få upp mer här också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback