Förvandlingen del VI

Jag vet inte om det här rummet har genomgått en sådan stor förvandling, vi har ju bara fyllt det med grejer. Men det fick gå under den här rubriken ändå. Tapeterna tyckte vi dög till ett pysselrum, trots att den som tapetserat verkar ha haft en väldans otur. På fondväggen misstämmer mönstret och takskarven är ojämnt i hela rummet. Men det är skönt att det inte gör ont i hjärtat att borra i väggarna där, för det har blivit en hel del sådant.

Trådskåpen kan ni se mer av här.

Doris är toknöjd med kuddarna som jag äntligen tagit mig tid att sy färdigt.

Nakenchock. Förlåt att jag fotade när du stod där naken Diana.

Mamma har sytt fina kåpor att ha över maskinerna som jag fick när jag fyllde år.

Trotjänarna. De jobbar hårt och klagar sällan.


Bakom draperiet gömmer jag alla tyger och tillbehör. (Och den fula fondväggen). Även gardinerna döljer lite förvaring.

Ohlssons tyger-pås-blomma.

Kommentarer
Boel säger:

"Vilket som är enklast". Jo jo... Jag måste sett hemsk ut, för det verkar inte finnas ett enda kort på min klänning från bröllopet. Anna har sökt igenom 2000 bilder och bara hittat en axel och en höft. Det blir omtagning. Jag klär INTE upp mig och kommer in i butiken..

2011-08-29 | 20:56:25
Bloggadress: http://boellas.blogg.se/
Kristina säger:

Herregud! Nyss var sängen rutig......

2011-08-29 | 22:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback