Där står du med lång näsa

Ni må reta mig för att jag hamstrar tyg och sybehör. För att jag envisas med att kolla gardintillbehör-sortimenten i alla möjliga butiker. Och för att jag går igenom realådor för att hitta roliga spännen och annat som går att sprätta loss och använda till något syprojekt. Det finns ganska mycket att reta mig för.

Men ni ska veta hur roligt det är att skapa när det finns resurser hemma.

Till gårdagens projekt behövde jag bara köpa flytvästband. Eller jag köper faktiskt spännremmar istället, mycket billigare.

Meterpriset blir 5:80 kr. Lagom.

Vad fanns hemma som behövdes då?
  • Gardintyg med rosor på
  • Nitar
  • Röd dragkedja
  • Röd lakansväv
  • Magnetlås
  • Golvplast
  • Mellanlägg
  • Resår
  • Svart och röd tråd
  • Gardinringar

Och vad blev det?


Kommentarer
kristina säger:

Flest väskor när man dör...?

2011-08-17 | 20:24:20
Marre säger:

Gilla

2011-08-17 | 20:53:05
Lisa säger:

Grymt fin!

2011-08-18 | 14:19:25
Mia säger:

Love it!!

2011-08-18 | 16:14:45
Bloggadress: http://miahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback