Det blev en..

..väska!

Har hon hakat upp sig nu igen? Ja, till och med jag börjar undra. Har nämligen gjort den här, den här och den här i samma modell.

Eller, lite ändringar blev det faktiskt. På den här är bottenhörnen på utsidan. (Bara en tidsfråga innan "bottenhörnen" kommer med i SAOL)

Satte fast dem (bottenhörnen allstå) och gardinringar med nitar.

Den här blev lite mer svårfotad än de jag sytt tidigare, tyget lämpar sig nog bättre till byxor eller så, det är nämligen en stretchig twill. Från Ohlssons. Det kom i ett parti med billiga modetyger 19-49kr/m.

Fodret då? Ja, en stuv.

Kommentarer
Ida säger:

Supersnyggt, som allt annat oxå är. :)

2012-06-19 | 09:58:36
Boella säger:

Partiet som kom före sommaren, eller har ni fått ännu ett nytt?

2012-06-19 | 22:16:06
Bloggadress: http://boellas.blogg.se/
Anna säger:

Måste säga att jag fullkomligt älskar den här väskan! Du är sjukt duktig! Hade inte du kunnat lägga upp en beskrivning på hur du syr den? :)

2012-07-06 | 14:11:52
Karin säger:

Tack Anna =) Jag hade gärna lagt upp beskrivningar på allt jag syr, men det tar sådan tid! Men jag kommer säkert sy fler likadana, så kanske..

2012-07-06 | 23:24:13
Bloggadress: http://jagsyrminaegnaklader.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback