Jag ska banta

Målvikt 23 kilo. Det kan bli lite kämpigt, får nog dra ner till bara en plopp saltlakrits per dag. Jag ska alltså minska min vikt med mer än hälften, vilket ger mig ett BMI på 8,9 kanske inte helt hälsosamt..

Men, jag är så TRÖTT på att Doris trippar ut på skaren och sätter sig och bajsar. Och jag plumsar efter med påsen, vilket resulterar i att resten av promenaden får avnjutas med snöfyllda skor. Kanske skulle räcka med att gå ner till 30 kilo, jag har ju större fötter än hunden.

Efter att ha funderat på lite olika alternativ så vann detta, får se bara vad Nicklas kommer tycka om att ha mig hungrig jämt. Hungrig Karin = otrevlig Karin. Till sommaren kan jag ju börja äta igen.




Det här känns ju lovande, mitt första blogginlägg handlar om bajs. Då var ribban satt.

Kommentarer
Ida säger:

Hahaha...du är verkligen rolig! Ett riktigt nöje att läsa det du skriver! :)

2011-05-26 | 17:38:33
Bloggadress: http://idanylen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback