Julklapp

Jag kom hem en dag förra veckan med ett par nyinköpta byxor och ett förslag till Nicklas att de kunde han ge mig i julklapp. Då han tjatat tidigare och undrat vad jag önskat mig. Han muttrade lite och lät inte överförtjust i mitt förslag, men frågade i alla fall vad de kostade.

På julaftonsmorgonen inslaget i en fiskerullekartong fick jag dessa:

Miniatyrvelourbyxor.

Med ben av hundralappar. Jag höll på att skratta ihjäl mig, Nicklas har alltså använt min symaskin när jag inte varit hemma och fått ihop ett par riktigt snygga byxor.

Det är inte omöjligt att han får jobb i syfabriken.

Kommentarer
Lisa säger:

GILLA!! =)

2011-12-26 | 23:31:51
Anonym säger:

Tänk vad lilla Niklas kan =)

2012-01-12 | 18:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback