Jolines nya tofflor

Idag har jag varit och hälsat på Joline.

Söt som få.

Vi hade en hel del att prata om.

Jolines mamma har tyckt så mycket om den här och den här. Men jag tror att Jolines mamma har mer nytta av fotförvaring än datorförvaring. Så jag sydde ihop ett par tofflor (eller moonboots) i samma stil.



När jag sytt klart dem ville Doris så hemskt gärna prova.


Men det gick inte att stå i dem, inte båda samtidigt i alla fall. Himla tur att Joline inte kan stå ändå, hon är ju bara dryga månaden.

Mamma får jag sova med mina nya tofflor i sängen? Barn alltså.

Kommentarer
Lisa säger:

Tack för dom underbart fina skorna och mössorna såklart! =) puss o kram

2011-12-23 | 00:52:14
Jonna säger:

äre ngt du inte klarar av att sy?:) du är grym!:)

2011-12-23 | 11:07:43
nilea säger:

Du gör verkligen jättefina grejer :-) Kan du inte lägga ut lite beskrivningar på hur du gör?

2011-12-24 | 09:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback