Nya stuvar

Jaha, då köpte man med sig en kasse tyg idag med. Jag är hopplös.

Prickigt, det nya svarta.

Armégrönt är ju inte ens fint, men det här tyget kunde jag ju inte vara utan. Inte kamouflagen heller, det syns kanske inte så bra på bilden, men det är rosa i. Det ska bli ett stort långt linne. För jag är ju stor, och lång.

Det här är en kofta, snart.

Nicklas: Synd att ugglan var så stor, annars hade du kunnat göra något till Elias av den.
Jag: Den är till mig, det ska bli en kofta med ugglan på ryggen.
Nicklas: Fy fan, du kommer ju att bli retad.

Kommentarer
Marre säger:

Lite sjukligt är det ju

2011-07-29 | 08:50:25
Kristina säger:

Finns det fler?

2011-07-30 | 15:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback