På begäran

Tänkte göra helt klart inne i syrummet innan jag visar bilder, men jag har hört att ni vill se trådskåpen. Så det ska ni få. Är egentligen bara småfix kvar, några kuddfodral som ska sys. Men jag har tusen andra projekt som är mycket roligare som har trängt sig före.


Stängt.


Öppet.


Stängt. Ja, ni fattar.

Stommarna har min kära far snickrat ihop av trälister, som jag tydligen felaktigt kallade för plankor. Är det så noga det? Ytterkanterna har jag målat vita och dörren är en ram av ännu tunnare "plankor". Tyget jag har häftat fast på ramen är ett kraftigt gardintyg från Ohlssons. Gångjärnen var lite trixiga att få dit då skruven var för lång för dessa "plankor", tur att jag har en händig karl här hemma som hjälpte mig. Jag är mer förtjust i nålar och tyg än skruv och trä. Skåpen hålls stängda med en magnet.

Jag har tyvärr bara tråd så det fyller två av skåpen.. Något förslag på vad jag ska fylla det tredje med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback