Den oranga tanken

Är färdigtänkt.


Den tidigare lila tavlan har fått ett nytt tyg, från Ohlssons. Jag häftade fast det nya tyget ovanpå det gamla.


Har kollat runt lite på stan efter orangt (hur sjutton böjer man orange?!) pynt, utan vidare lycka. Men när jag sedan letade igenom mina gömmor så hade jag en hel del i rätt färg.




Sittkudden på den hemmasnickrade pallen är sydd av ett kraftigt gardintyg från Ohlssons.

Till pallen byggde jag och min far en hylla också. Men när vi sett hur väggen i gamla lägenheten såg ut efter hyllan plockats ner så får den nog aldrig komma upp på en vägg igen..


Och apropå hemmabyggen och fula hål i väggen, så gjorde vi en hylla till stereon i samma veva. Vi använde limträskivor som jag sedan betsade i svartbrunt.

Såhär såg hallen ut i lila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback