Det gick vägen

Han nådde inte pyntet. Igår hängde jag nämligen med Elias.

Jag började med att berätta om mitt problem med det trådlösa nätverket. Han ville gärna hjälpa till och kollade noga igenom papperna.

Men så började Project Runway, det ville han ju absolut inte missa. Han kommer nog att gå i mosters fotspår.

Sedan gav jag honom en mysdress jag sytt. Han blev jätteglad och ville genast ha den på sig.

Han ringde några samtal. Jag tror att det var om nätverket, hörde inte riktigt vad han sa.

Han tyckte att bildkvalitén på tvn inte var nog bra, så han fixade lite med det.

Sådärja, bäst att titta nära också, så att det blev bra.

Han tog en liten paus från allt fixade och klättrade lite i Doris korg. Han är ju trots allt bara drygt ett år.

Han undrade om jag hade någon skruv lös. Men nej, lek nu istället snälla vän sa jag.

Så han och Doris lekte lite med hennes leksaker. Endel är Doris väldigt rädd om, dem gick hon och gömde i sovrummet.

Grannen kom också över och busade lite.

Vi avslutade kvällen med lite fika, fingrarna var det bäst att hålla undan så man inte blev av med dem.

Jag börjar kunna det här nu.
  • Åkt rulltrappa med barnvagn. (Lika klurigt som att backa med släp) -Check
  • Bytt blöja, i och för sig var det ingen bajsblöja, men ändå. -Check

Kommentarer
Ida säger:

Haha vad kul du skriver! Tur du fick lite hjälp med tvn! :) Jättefina kläder du sytt åt honom!!

2011-09-29 | 13:07:35
Bloggadress: http://idanylen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback