Jag lever

Bloggorken har inte riktigt infunnit sig sedan vi kom hem från Mallorca. Inte har det blivit något sytt heller. Men nu så.

Jag lovade ju att återkomma med fler bilder på shortsen:


Jag fick frågan om jag sytt dem efter något mönster, svaret blir: Nja. Har utgått från ett byxmönster, det jag använde när jag sydde dessa.

Ibland blir tygbitarna som blir över lite festliga. Synd att man inte kan göra som när man bakar pepparkakor, knöla ihop resterna och kavla ut på nytt. Eller äta upp dem.

Kommentarer
Betts säger:

Hej!

Du är ju jätteduktig på att sy!

2012-06-03 | 14:16:45
Theis! säger:

Jag älskar shortsen. Du är bäst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-07-04 | 17:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback