Grattis Miahh!

Idag fyller världens bästa Mia år. Men vi firade henne redan igår, är ju roligare med kalas på lördagar. Hon bjöd på supergod middag och efterrätt, jag är fortfarande mätt.

Så fick hon ju paket såklart, av mig fick hon en lägga-bebis-på-golvet-filt. Vissa skulle kanske kalla det lapptäcke, men jag vägrar.



Tygerna jag använt är lapptäcksstuvar, mellan dem sydde jag fast två lager vadd. För att få fin form på molnen sydde jag rynktrådar i alla rundningar. Sedan pressade jag fast dem med vlisofix innan jag sydde runt dem med vanlig raksöm.

Jag vet inte, är det tråkigt att ge bebispresenter till någon som fyller år? Men det är ju det enda som snurrar i huvudet på henne, så jag kunde inte komma på någonting som inte har med bebis att göra. (Hon är alltså gravid, för er som inte vet.) Jag sydde den i ganska neutrala färger, även fast jag beställt en flicka.

Kommentarer
Mia säger:

Hahaha du ger mej ett gott skratt=)!!!Presenten var klockren till både mej och bebis=) Bara två månader kvar tills vi får se vad det blir!..Men bilden..vare den bästa du fick på mej hahahaha=)

2012-03-11 | 20:26:42
Bloggadress: http://miahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback