Förlåt Iron Maiden

Den här gången blev det Guns n Roses.

När jag gick i mellanstadiet gillade man antingen Guns n Roses och eller Nirvana, fanns inte på kartan att gilla båda. Minns att vi Guns n Roses-anhängare sydde oss bandanas och var lika coola som Axl Rose. På högstadiet var diskussionen om Metallica eller Iron Maiden var bäst. Och ja, ni kanske kan gissa vad jag tyckte i den frågan. Inte?

Såg ett linne från Cubus med liknande rygg på en blogg, men när jag skulle gå och köpa mig ett så fanns det såklart inte..

Så jag sydde mig ett eget, fast mitt blev ju såklart lite tuffare då det står Guns n Roses på framsidan.

Snacka läcker solbränna man får i det här.

Framsidan är en söderklippt band-t-shirt och ryggen är sydd av bomullstrikå. Banden klippte jag 2,5 cm breda och drog i dem så att de rullade ihop sig. Jag sydde halsringning och fåll med 6 millimeters tvillingnål.

Kommentarer
Mari säger:

Skitsnygg!! Du har en mycket inspirerande blogg, ffa gillade jag dina väskor och wordfeud-mössor. =)

2012-05-14 | 14:47:10
Bloggadress: http://gobligoblisyr.blogspot.se/
Maria säger:

Coolt & smart att göra en egen variant. Blev ju jättesnyggt! Själv föredrar jag Iron Maiden! :)

2012-05-14 | 17:31:10
Bloggadress: http://metalqueen.blogg.se/
Zelda säger:

Kan du inte skriva en sy-anvisning på detta linne? så jäkla snyggt och skulle gärna vilja göra mig ett liknande!

2012-05-20 | 14:02:13
Bloggadress: http://zeldaringstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback