I mörkret är alla katter svarta

Jag vet inte riktigt hur jag tänkte när jag hade svarta kläder under den svarta koftan när jag fotade. Förmodligen inte alls. Eller så hade jag bara lite otur, när jag tänkte alltså.
 
Ärmsluten gjorde jag i ett tyg som ser ut som fuskskinn. Eller "visa-celluliterna-leggings-tyg" som jag tidigare kallat det. Från stuvlådan på Ohlssons. Resten av koftan är sydd i en stuv från Stoff och Stil, en bit på 1,5m för 29:-. Hur lagom är inte det? Mängden alltså, om jag inte vet vad jag ska göra av ett trikåtyg köper jag ofta 1,5m. Det räcker till det mesta, det blir i och för sig väldigt mycket över om man bestämmer sig för ett pannband. Priset var ju såklart också väldigt lagom.
 
 
Oket är också i ärmslutsmaterialet.
 
Vi kör en blid på Diana också, hon är ju mindre svart.
 

Kommentarer
Eve säger:

Förstår inte när du hinner göra allt fint?! Duktig är du i alla fall. Kram

Svar: Tack söta Eve, det finns mer tid här uppe i Norrbotten ;)
Karin Widén

2012-09-23 | 10:26:55
Erika säger:

Hej!
Vad använder du för mönster till denna tröjan?
//Erika

Svar: Mönstret är en hemmabygge, har inspirerats av en kofta som jag tror är köpt på HM.
Karin Widén

2012-10-08 | 15:54:49
Bloggadress: http://erikaetc.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback