Jag är redo!

För skidsäsongen. Vi kan hoppa över oktober och november, så kör vi snö redan i december. Vad säger ni, fungerar det för er också?
 

 
Sydde mig nämligen en fleecejacka i boucléfleece som vi nu har för bara 69:-/m på jobbet. Alltså jag sydde den inte på jobbet, jag köpte tyget där. Funderar starkt på att köpa någon fler färg och göra en till.
 
Eller ska jag sy upp mina mohairulltyger först? Även de köpta på Ohlssons, för något år sedan, på stuvavdelningen.
 
Tänkte mig att jag ska ha den nya fleecejackan under den här:
 
Ja ni ser ju hur jäkla kul det är att åka snowboard. Inte konstigt att man längtar liksom. 
 
Dundret 2010. Jag är den färgglada längst till vänster, den turkosa stjärnan syns ju inte så värst framifrån.
 

Kåbdalis 2008
 
Att jag dessutom inte åkt en endaste gång de senaste två åren, varken snowboard eller skidor (jag anpassar mig) gör ju inte saken bättre. Längtan alltså.

Kommentarer
Ida säger:

Åh vilken mysig! Perfekt på hundpromenaden oxå! Jag vill beställa en svart med nån rolig färg på dragkedjan. Går de bra? :) kram

Svar: Ja, den blev riktigt mysig. Har bott i den sedan jag sydde den! Klart du får beställa, men det är lite svårt att få tag på färgglada dragkedjor, vi har röda på jobbet. Ska du ha någon annan färg så måste jag beställa. Du vill inte ha en i lila, typ ljung, ungefär samma färg som du har på en jacka, med svarta dragkedjor? =)
Karin Widén

2012-09-17 | 22:42:27
Ida säger:

Svart med röd dragkedja skulle nog bli bra! Tänkte ha den till jobbet oxå och nuförtiden är det bäst med svart så man slipper oljefläckar.Haha kanske skulle beställa en lika till Stefan oxå med Saab märket på. Han fyller år 18 okt, är de för tajt med tid?

Svar: Hehe, jag läste att Stefan fyller 18, men tänkte att så ung är han väl ändå inte! Jag ringer någon dag =)
Karin Widén

2012-09-26 | 19:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback