Väska..411?

Ni som hänger med på instagram @jagsyrminaegnaklader har redan sett den här för länge sedan, sydde den dagen innan julafton, då jag egentligen skulle gjort färdigt de sista julklapparna... Men, tidsoptimisten hann både och! Läs och häpna.
 
 
Tyget med rosorna är egentligen en hologramstuv, ett blankt trikåtyg, men med riktigt hårt vliseline fastpressat på baksidan blev det ett utmärkt väsktyg.
 
 
Har även köpt det här som ligger och väntar på att få bli väska.
 
 
   
 
Lapptäcksstuv som foder, precis som i alla andra väskor.

Kommentarer
Beatrice säger:

Oj så snygg! Det andra tyget blir också perfekt till väska. Inte avis alls, nejdå innnte allls ;)

Svar: Tack! Får ta och göra väskan i det andra tyget snart =)
Karin Widén

2014-01-16 | 15:09:07
Pia säger:

Syr du sådana på beställning och vad skulle det kosta isf?

Mvh Pia

Svar: Ja absolut, du får gärna beställa! 400:- vill jag nog ha för den =)
Karin Widén

2014-01-16 | 23:03:21
Maria säger:

Skit va snygg!!!
Jag som fortfarande sitter och sneglar på en av dina andra väskar när jag försöker skissa på en egen... Nu får jag nog tänka om lite... Vilka mått har denna? Ser alldeles lagom stor ut :-)

Svar: Tack! Vad roligt att du blir inspirerad =) Den är ganska liten, 25 x 25 x 9cm, men rymmer förvånansvärt mycket. Lycka till med skissandet!
Karin Widén

2014-01-17 | 11:13:34
Bloggadress: http://miamaria12.blogspot.se
Hanna säger:

Vad duktig du är! Har kikat igenom din blogg nu. Har även kommit fram till att jag sytt en liknande tröja som du gjort med din dödsskalle på ;)

Vad snyggt tyget med leopardmönstret var i detta inlägget. Vart kan man hitta det? Har letat överallt känns det som efter ett sådant men hittar ej någonstans :(

Ha en bra dag!

Svar: Tack! Haha vad roligt =)
Den tygbiten hittade jag i stuvlådan på Ohlssons, där kan man göra riktiga fynd.

Detsamma du, hoppas du hittar ditt leopardtyg!
Karin Widén

2014-02-05 | 10:11:04
Bloggadress: http://haannae.blogg.se
Mari säger:

Ursnyggt. Undrar om mönstret till denna väska går att köpa?

Mari

Svar: Tack Mari! Nej, jag har ritat mönstret själv. Men är du intresserad så kan jag mäta de olika delarna så kan du rita ett eget mönster efter det.
Karin Widén

2014-06-16 | 08:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback