Blomma av pengar

 
 
 
 
 
Tidigare när vi varit på bröllop har jag gjort pengaträd, försökte leta här på bloggen men verkar inte lagt ut några bilder på det. Ska leta reda på någon bild vid tillfälle så ni får se. Den här gången kändes det dock som att jag ville hitta på något nytt, främst för att det här bröllopets brudpar varit på dom bröllop vi gett bort pengaträden på. Nåväl, min goda vän hittade den här sidan där det fanns en bra beskrivning på pengablommor. Som vas använde jag en gammal ölflaska som jag sprayade med siverfärg och satte fast mynt på med självhäftande tejp.

Kommentarer
Hockeysmurf - Ja, det ÄR jag! säger:

Snyggt! Skön färgskala också! :)

Svar: Tack! Ja Selma har ju fina färger ;)
Karin Widén

2015-05-28 | 07:29:13
Bloggadress: http://fibrotankar.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback