Älskade följare

Tänk att ni fortfarande tittar in här, trots att det aldrig händer något nytt!
 
 
Så nu tänkte jag också titta in och säga hej, med en bild på en tuff lillflis i hemmasydd ulloverall.
 
 
Jag har säkert sytt en miljard plagg och grejer sedan sist, men inte tagit mig tiden att sätta mig framför datorn. Minsta lilla ledig minut blir framför symaskinen istället. Prioriteringar. 
 
Men nog hade det varit roligt att dela med mig av det jag sytt sedan Flisan kom..
 
Ni kan få en tjuvkik på en till av Felicias outfits:
 
 
Så gott som helt hemmasydd, skor och fingervantar har jag dock inte gett mig in på än.
 
Och en tjuvkik på bröllopsklänningen:
 
 
 
På återseende!
 
Det kan bli imorn, det kan bli om två år. En kan aldrig veta säkert. 
 

Kommentarer
Hockeysmurf - Ja det ÄR jag! säger:

Underbart ju! :)

2017-09-16 | 23:07:20
Bloggadress: http://fibrotankar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback