Skinnsoffan

Nu har jag sytt mig en jacka av skinnsoffan.
 
Eller nästan, vi har skinnsoffetyg på Ohlssons
 
I tre olika färger, jag använde två utav dem. Tänkte att det skulle vara snyggt med avvikande färg på underkragen. För det var inte alls så att tyget jag köpt inte räckte.
 
Använde samma mönster som när jag gjorde den här. Men istället för nitar gick jag bananas med tryckknappar.
 
Det är detaljerna som gör det?
 
Jag hade på mig den i helgen, när jag och Doris försökte få till en fin bild:
 
Det gick sådär. Alltså inte att ha på sig jackan, det gick fint. Det var fotograferandet som gick sådär.
 
Kanske för att Doris hade fullt upp med att lukta på myror.
 
Sedan drack vi lite sangria nere på stranden. Måste säga att det var mer passande att dricka sangria på Mallorca i våras. I helgens kyla skulle nog glögg passat bättre.

Kommentarer
Mamma Mia säger:

I lööve it=)!!

Svar: =)
Karin Widén

2012-09-24 | 15:20:09
Bloggadress: http://miahh.blogg.se/
Ida säger:

Supersnygg! Sätter upp den på min önskelista oxå! :)

Svar: Haha, jag får sätta igång och sy allt du vill ha redan nu, om det ska vara klart till 30årsdagen ;)
Karin Widén

2012-09-24 | 22:06:30
GOBLIgobli säger:

Fy fan vad snygg rent ut sagt!!! Trodde på riktigt att du slaktat soffan först. ;-)

Svar: Haha, tack!
Karin Widén

2012-09-26 | 08:15:22
Bloggadress: http://gobligoblisyr.blogspot.se/
zelda säger:

Du är ju helt otrolig!!! Vart hittade du kedjorna som du har trätt igenom som handtag på marilynmanroe-väskan ovan?

Svar: Oj, tack! =) Kedjorna har jag köpt på Lakkapää, kring 20:-/m tror jag det var.
Karin Widén

2012-09-28 | 07:47:32
Bloggadress: http://zeldaringstroms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback