Iron Maiden-helgen del II

Lördagen:

Vampyrfilm och ostkroksfrukost.


Okej, vanlig frukost också.

Efter vi latat oss ett tag åkte vi och mötte upp Ida och Stefan på en pastarestaurang.


Sen blev det Liseberg. Skulle ju egentligen dit på torsdagen, men det kom något emellan. En trasig växellåda.

Vi åt glass. För vi var inte alls mätta efter pastamiddagen. Inte alls.

Stefan visade hur man fixar te utan vatten.


Vi åkte Flumeride, hur skoj som helst. Vi blev inte så fasligt blöta, trots att vi satte tyngst längst fram.

Stefan och Ida avslöjade en hemlighet, Stefan väntar barn.

"Fågelholken", ropar Therese och tar ett foto. Det var visst bara jag som fattade att vi skulle se ut som fågelholkar.

På nästa bild log jag istället. Bäst att anpassa sig.

Vi åkte Lisebergsbanan också, men där var det ingen som kom åt att fota oss. Massor med folk sträckte upp händerna i luften under åkturen. Det tyckte jag var märkligt, en annan var ju tvungen att ducka när vi åkte under träd och sådant.

Nicklas sköt.

Vilket resulterade i flera små mjukisdjur. Som han så snällt gav till mig.

Men jag ville ju hellre ha godis. Det gick sådär.

Fast Stefan vann sig en påse, se så glad han blev.

Det var en rolig dag. Synd bara att det var så mycket folk, det var ungefär 45 minuters väntetid till alla åkattraktioner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback