Som den stjärna jag är

Hann jag med lite annat än mösstillverkning idag. Bland annat den här:


Utsidan är i fuskskinn, i den skar jag ut stjärnor och sydde fast ett turkost metallictyg under. Precis som jag gjorde med den här väskan.

Sydde en dragkedja runt två av hörnen. Har aldrig testat det förut, men det gick ju som en dans.

Jag fodrade den med en lapptäcksstuv, från Ohlssons. Såklart. Mellan yttertyget och fodret sydde jag i quiltvadd för att få fodralet stöttåligt.

Jag har nämligen tänkt bära runt datorn i den.

Kommentarer
Lisa säger:

Älskar den=)

2011-12-14 | 18:17:18
Eve säger:

Fint! Å himla snygg dator har du också!

2011-12-14 | 19:37:41
Karin säger:

Haha tack! Jag kom på att jag glömt svara på din fråga Eve, transferpapper för mörka material är hemligheten =)

2011-12-14 | 22:15:41
Bloggadress: http://jagsyrminaegnaklader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback