Fantomen

Se så glad far blev för sin julklapp.

Datorer brukar ju kunna vara ganska stöldvänliga, men med Fantomens onda märke på är det nog ingen som vågar sig på något sådant.

Eller när den här sidan ligger upp, ja den visar ju att datorn är under Fantomens beskydd. Alltså ingen som stjäl. Snacka säkert fodral.

Fodralet är sytt i fuskskinn, för att få dit Fantomens onda och goda märke har jag använt samma teknik som här.

Min far är väldigt förtjust i Fantomen. Så på de flesta bemärkelsedagar och julaftnar har mina presenter till honom haft något med Fantomen att göra. Jag ska visa upp hans samling vid tillfälle, den börjar bli ganska stor.

Här har ni en liten smygkik:

Som min kusin sa när han fick se alla grejer jag gjort. "Jag tror minsann Karin är lite besatt av Fantomen"

Kommentarer
Nina säger:

Måste bara säga att din blogg är underbar och jag gillar verkligen din påhittighet! Mycket inspirerande!//Nina

2012-01-20 | 10:12:45
Bloggadress: http://ninashorna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback