Home sweet home

Galet skönt att komma hem. Jag ska berätta allt om vad vi gjort. Nåja, kanske inte precis allt. Och inte just nu. Det får komma lite eftersom.

Det roligaste när man kommit hem, det är ju att kolla igenom alla inköp. Jag kom inte ens ihåg att jag köpt hälften av allt jag lastade fram ur påsarna.



De allra roligaste påsarna fyllde jag på Stoff och Stil. Deras nyöppnade butik i Göteborg var vi till två gånger. Det turade sig så bra att det låg en sport- och jaktbutik vägg i vägg, så det var faktiskt Nicklas idé att åka dit en andra gång.



Ja, jag vet vad ni tänker, att jag borde ha nog med dragkedjor redan. Men se där har ni fel. Det är ju en tävling, flest dragkedjor när man dör vinner.

Kommentarer
Maria säger:

Jag skyller på att du hade mer plats i bilen, jag kunde inte lämna en del av familjen kvar för att fylla baksätet:) Blev det nå Iron Maiden i G-borg?

2011-07-11 | 18:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback