Nu har jag allt gjort en riktig tavla

Tidigare såg den ut såhär:

Jag klädde en ram med ett ganska tunt gardintyg från Ohlssons. För att den svarta väggen inte skulle skina igenom häftade jag även fast ett vitt tyg bakom.

Nu har jag istället häftat fast ett linnetyg med tryck från Stoff och Stil, inhandlat på tygresan.


På det har jag satt fast två blomrankor som jag klippt ut i möbeltyg från Ohlssons. Superenkelt att stryka dit med vlisofix. Gjorde lite anslagstavle-känsla genom att sätta fast några fotografier av vargen med säkerhetsnålar. Hittade några bilder jag skrivit ut på vanligt papper förut, ska ta och kolla igenom mina bilder och skriva ut några fina på fotopapper. Sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback