Vad är det för dag idag då?

Tänk för att det är världens bästa Maries födelsedag.

Jag får se om jag säger grattis, vi har ju redan firat henne i lördags.

Det började såhär:

Från och med förra måndagen fick Marie ett brev om dagen. I varje brev låg en lista.

Förutom i det sista, det hon fick på fredagen. Där låg istället ett uppmanande att packa ihop allt som stod på listorna och att vara klädd i varma oömma kläder samt vara klar för avfärd 10.30 på lördagsmorgonen.

Hon hade redan räknat ut vilka som låg bakom det hela. Men hon ville följa med ändå.

Hon satte sig till och med i bilen helt utan bråk.

Och se vart hon hamnade. På Grans, där blev det en liten ridtur.


Vet inte vem som tyckte det var mest spännande, jag eller Marie. Min hästkarriär har legat vilande i sisådär 15 år. (Det kändes i rumpan dagarna efter vill jag bara informera om)

Efter det blev det lunch i Rutvik, som Mia fixat. Sedan skickade vi ut Marie i bastun. Där väntade Åsa Björklund som gav henne en helkroppsmassage.

Sedan tog alla plats i bastun.

Som vanligt på våra sammankomster så var där en hel drös med hundar.

Efter lite fixande och presentutdelning fick Marie ta plats i baksätet igen.

Tanken var ju att det skulle vara hemligt var vi skulle sedan. Men när grabbarna åkte iväg före oss för att lämna av hundarna pussade jag Nicklas och sa "Vi ses på Allstar". Jag är inte dum, jag har bara lite otur när jag tänker.

Väl framme åt vi en god middag och det beställdes in en hel del drinkar.

Marie i sitt linne hon fick av mig.

Marie med sin Anders. (Honom har hon inte fått utav mig).

Fredrik och Mia.

Hittade inte en enda fin bild på Johan och Elli, får väl skylla på att det var hockey.

Okej, hittade ingen fin bild på mig och Nicklas heller. Hockeyn?

Klart jag sa grattis idag med, 30 fyller man ju bara en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback