Tygriket

Jag har försökt uppdatera bloggen via mobilen på vår resa. Det har gått sådär.

Men nu är jag hemma, ungefär 6000 kronor mindre rik.

image description
Här är fredagens skörd, den hittade jag på Kinnagarn, Skroten och Tygbiten. 366 dragkedjor.

Lördagens fynd gjorde jag på Stoff och Stil. 8 dragkedjor.

I år skippade vi flera av butikerna som vi tyckte det räckte att ha sett en gång. Istället spenderade vi en dag på Gekås i Ullared.

Väskan på nerresan.

Väskan efter första dagens shopping.

Väskan efter andra dagens shopping.

Väskorna efter tredje dagens shoppning. Fick låna lite plats i mammas väska. Tur.

Kommentarer
Mia säger:

Ser bra ut Karin!!!KOmmer och kikar mera ikvälll innan Desperate=)!!

2011-10-11 | 09:31:20
Bloggadress: http://miahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback