Necessärer

Lite roligare att packa nödvändigheterna i något färgglatt på resan.

Dessa har blivit till med hjälp av gardintyg, vindpoplin, dragkedjor, ripsband och trycknappar.

Den här är Nicklas stolt (?) ägare till. Han använder den i alla fall. Jag gjorde den av resterna från det här projektet.

Tyckte det här tyget var så tufft när det kom in på jobbet. Perfekt till necessär.

Den här har jag gjort av en sönderklippt panellängd. Köpte billiga reapaneler och gjorde bordslöpare utav dem, det här blev över.

Såhär ser alla ut inuti, flera fack längs kanterna.

Jag har även gjort några fler som jag gett bort. Ska göra en i tygresterna från den här också. Sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback